close


這首歌很酷:))

I love and I need you
Nelly、I love you、I do
Need you

No matter what I do
All I think about is you
Even when I'm with my Boo
Boy、you know I'm crazy over you

No matter what I do
All I think about is you
Even when I'm with my Boo
You know I'm crazy over you

Uh-uh-uh-uh
I met this chick and she just moved right up the block from me
And she got the hots for me、the finest thing I need to see
But oh、no、no、she got a man and a son、oh-oh、but that's okay
'Cause I wait for my cue and just listen、play my position
Like a shortstop、pick up e'rything mami hittin'
And in no time I better make this friend mine and that's for sure
'Cause I-I never been the type to break up a happy home
But there's something 'bout baby girl、I just can't leave her 'lone
So tell me、ma、what's it gonna be
She said、"You don't know what you mean to me," come on

Uh-uh-uh-uh
I see a lot in your look and I never say a word
I know how n****s start actin' trippin' 、and hate up all the girls
And there's no way Nelly go for it
Ain't f***in' with no dame、as you could see
But I-I like your steeze、your style、your whole demeanor
The way you come through and holler、and swoop me in his two-seater
Now that's gangsta and I got special ways to thank ya、don't you forget it
But it ain't that easy for you to back up and leave him
But you and me we got ties for different reasons
I respect that and right before I turned to leave
She said、"You don't know what you mean to me," come on

Sing it for me、K

I love and I need you
Nelly、I love you、I do
And it's more than you'll ever know
Boy、it's for sure
You can always count on my love
Forever more、yeah、yeah

East coast、I know you're shakin' right
Down south、I know you're bouncin' right
West coast、I know you're walkin' right
('Cause you don't know what you mean to me)
Midwest、I see you swingin' right

The hottest songs from Kelly Rowland 


[Kelly-]
我 愛你
我 需要你
尼力 我愛你
我真的 好需要你 可是

[Kelly-]
不管在做什麼 腦袋想的全是你
即使和我的愛人在一起 我只為你神魂顛倒
不管在做什麼 腦袋想的全是你
即使和我的愛人在一起 我只為你瘋狂

[Nelly-]
聽著 聽著 聽著 呃
我遇見一位剛搬到我們家對面的美女
看了就讓人神魂顛倒
這一帶最正的辣妹
可是唉 真衰 她已經有了男人
天啊 ! 還有個兒子 喔不 沒關係
我可以耐心等待上場的時機 暗中觀察 各就各位
當個游擊手 每個安打都封殺
這樣一來 (馬上)我
我要這個靚妹變我馬子
這是一定要的啦!
不過我 從來沒當過第三者 拆散別人的家庭
可是寶貝 妳獨特的魅力令我無法抗拒
媽呀 妳告訴我該怎麼做才好? 她說
(你不了你對我有多重要)

[Nelly-]
聽著 聽著 聽著 呃
我看多了 妳看看我 我從來沒半句抱怨
正牌黑人煞到靚妹就魂飛魄散
尼力又不是神 哪能抗拒的了這誘惑
你也知道我本性難移
說真的 我喜歡妳的小動作 妳的風格 妳整個人
妳靠過來 和我在他的敞篷車上
太棒太帥
我要特別謝謝妳 想不想再愛我一次?
不過呃
我知道 硬叫妳甩掉他跟著我 也不容易
但是呢 妳下半輩子就得忍氣吞聲
我全瞭 就在我轉身離開的那一刻 她說
(你不了你對我有多重要)

為我唱吧!

[Kelly-]
我 愛你
我 需要你
尼力 我愛你 我真的 (加把勁寶貝)
愛到一種 絕對沒辦法想像的程度
不過 這是一定要的啦!
你可以相信我的愛
比永遠還要多一點

[Nelly-]
東岸的同胞 瞧你搖的起勁
南部的台客 看你跳的正爽
西岸的友人 瞧你走的有型
三不管地帶 看你忙著升旗
(你不了你對我有多重要)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Choumeimei 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()